Gratis verzending in NL & BE | 14 dagen bedenktijd

Ruilen & Retourneren

Retourneren
Als je een product wilt retourneren dien je contact op te nemen met info@Myhaircare.nl voor de aanvraag van jouw retour. Hierin geef je een toelichting voor de reden van de aanvraag van jouw retour. Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat jouw uitgewisselde product je kan bereiken, variëren.
We kunnen niet garanderen dat we jouw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Ons retour beleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen verstreken zijn sinds jouw aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet jouw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare items:
- Gift cards
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om uw retour te voltooien, hebben we een kwitantie of een aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant. Geef aan dat u gebruik wilt maken van de retourservice via info@Myhaircare.nl waarna de instructies zullen volgen.

Annuleren van de bestelling
Het annuleren van een bestelling is enkel mogelijk binnen 24 uur na de aankoop.Wanneer het product niet meer gewenst is na deze 24 uur dient gebruik te worden gemaakt van ons regulier retourbeleid. Het bestelde product dient dus afgewacht te worden en vervolgens naar ons geretourneerd te worden. Hierna zal een terugbetaling van het aankoopbedrag voldaan worden.

Terugbetaling (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.
Als jouw retour is goedgekeurd, wordt jouw teruggave verwerkt en wordt binnen een enkele aantal dagen automatisch het bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met jouw creditcardmaatschappij (indien er een creditcard is gebruikt), het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met jouw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@Myhaircare.nl

Verkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen regelmatig geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisseling (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt inruilen, stuur ons dan een e-mail op info@Myhaircare.nl waarna instructies zullen volgen.

Gratis verzending

Binnen heel Nederland & België vóór 23:59

Best beoordeeld

Onze tevreden klanten geven ons een 4.92/5

100% Garantie

14 Dagen na ontvangst retourrecht

Veilig betalen

Met onze betrouwbare betaalprovider Mollie